00:00
00:00
View Profile KKSlider60

All 174 Audio Reviews

122 w/ Responses

Good job

I answered your private message, the review is there. XD

Mans0n responds:

thanks :)

Very eerie

I got multiple mental images right now, while listening to this piece. It could be a man that walks alone in a deserted city during the sunset, or something that's related to technology or cyberpunk, dunno exactly.
It's kind of short for ambient standards, but I guess that the 2:31 length was intentional, in order to make the song less repetitive and more enjoyable.

Anyway, good job ^^
KKS

AndieCiambotti responds:

Lovely review. I love reading what people imagine while listening to my stuff. I share your imagination, since I love the idea of deserted cities.
Thanks!

Hahaha!

Now THAT's Dark Ambient, isn't it? XD
This piece has punch in it (awful pun, I know, ain't my best).

Musical-Pants responds:

Yalp. Thanks, dark ambient is EXACTLY how I would describe this. Ha.

Holy punk!

More hardcore than CoC, that's for sure, but technically a little better.
Tempo changes, less melodic structure, a breakdown in the middle, the alternation between screaming and singing, everything seems to be of fine quality.
Really a nice work there, keep it up ^^

KKS

Nice punk!

A really good punk song, I like it better than some mainstream crap of nowadays. So sad...
Anyway, I'll give you a recipe: you need 2 chugging guitars, ruff echo'd vocals, 5+ minutes songs, '80s double-bass drums (no reverb), and there you have Thrash metal. XD
Just kidding, have fun with your band and well done!

KKS

MadFLeX responds:

haha i'm already working out the running melody and 15 minute guitar solo. thanks for the nice review!

Fooling around. A lot.

26, Male

Human being

Earth is my school

In a place, apparently.

Joined on 12/7/09

Level:
15
Exp Points:
2,400 / 2,500
Exp Rank:
16,829
Vote Power:
5.72 votes
Rank:
Civilian
Global Rank:
69,275
Blams:
21
Saves:
76
B/P Bonus:
0%
Whistle:
Normal
Trophies:
1
Medals:
774